DAF xf 105 ciągniki siodłowe

2008 / 460 KM / 1 520 000 km
37 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349914
2013 / 460 KM / 955 472 km
87 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 348814
2012 / 460 KM / 966 000 km
69 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 343427
2011 / 460 KM / 1 274 955 km
34 000 PLN netto
Nr oferty: 339360
2012 / 460 KM / 720 000 km
79 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 339275
2012 / 460 KM / 1 308 147 km
39 000 PLN netto
Nr oferty: 336353
2010 / 460 KM / 949 654 km
34 000 PLN netto
Nr oferty: 334577
2010 / 460 KM / 961 231 km
34 000 PLN netto
Nr oferty: 334576
2011 / 460 KM / 1 367 549 km
35 000 PLN netto
Nr oferty: 320150
2010 / 460 KM / 998 000 km
83 500 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 307041
2011 / 460 KM / 1 434 918 km
43 000 PLN netto
Nr oferty: 345604
2013 / 460 KM / 1 135 226 km
43 000 PLN netto
Nr oferty: 340710
2012 / 460 KM / 1 309 704 km
39 000 PLN netto
Nr oferty: 339705
2008 / 460 KM / 1 559 263 km
28 000 PLN netto
Nr oferty: 339703

Ciągniki siodłowe DAF XF 105 to najliczniejsza grupa ciągników w naszej ofercie. Występują przede wszystkim z silnikiem 460 KM, w kabinach zarówno Space Cab, jak i Super Space Cab.

W czołówce spotykanych marek ciągników siodłowych na drogach znajduje się DAF XF 105, produkowany przez holenderską firmę. Seria XF jest serią samochodów ciężarowych długodystansowych, których produkcja rozpoczęła się z początkiem 1997 r. Natomiast wspomniany model XF105 ujrzał światło dzienne w 2006r. Od tego też roku jest w ciągłej sprzedaży. Model ten był następcom 95, poprawiono w nim głównie wnętrze i zadbano o bardziej ekologiczny silnik. Model 105 wyposażony jest w silnik o pojemności 12.9 w czterech wariantach mocy czyli 408KM, 462KM, 510KM oraz 560KM. Wszystkie wersje spełniają normy Euro 4 i Euro 5. Początkowe egzemplarze tego auta były dość problematyczne, największym problemem było nadmierne zużycie oleju, które zostało naprawione w egzemplarzach po 2008 r. Niektóre warsztaty podejmowały się napraw starszych silników i rozwiązywały problem znacznego poboru oleju silnikowego. Drugim problemem z XF105 jest rdzewiejąca karoseria. Mimo wszystko ogólnie jest uznawany za samochód udany, prosty w naprawach o przyzwoitych cenach części oraz ogólnie niewygórowanej cenie zakupu. Kierowcy chwalą sobie dobrze zaprojektowane wnętrze tego samochodu jak na auto długodystansowe przystało.