Scania r420 ciągniki siodłowe

2017 / 450 KM / 668 000 km
118 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349174
2020 / 450 KM / 414 177 km
265 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349162
2021 / 450 KM / 364 706 km
75 000 EUR netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349161
2018 / 450 KM / 546 812 km
229 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349160
2019 / 450 KM / 679 188 km
209 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349159
2022 / 460 KM / 147 083 km
86 900 EUR netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349157
2019 / 450 KM / 566 816 km
199 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349156
2020 / 450 KM / 544 035 km
249 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349155
2020 / 450 KM / 450 054 km
260 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349154
2021 / 450 KM / 302 507 km
74 000 EUR netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349153
2022 / 460 KM / 147 083 km
86 900 EUR netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349152
2015 / 450 KM / 1 243 679 km
88 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349151
2018 / 500 KM / 677 844 km
177 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349150
2020 / 500 KM / 410 000 km
63 000 EUR netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349115
2020 / 450 KM / 350 000 km
67 000 EUR netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349101
2017 / 450 KM / 531 000 km
169 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 349086
2017 / 450 KM / 599 000 km
245 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 348873
2017 / 450 KM / 590 000 km
164 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 348872
2015 / 410 KM / 785 000 km
115 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 348871
2016 / 450 KM / 640 000 km
139 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 348869
2014 / 410 KM / 820 000 km
95 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 348868

Scania R420 to najpopularniejszy model tego producenta. Jak wszystkie Scanie, ceniona za niskie zużycie paliwa i … urodę.

Scania R420 jest wiodącym modelem ciągników siodłowych szwedzkiego producenta. Auto jest bardzo komfortowe, jego użytkownicy porównują komfort do jazdy samochodem osobowym, zaś z punktu widzenia mechaniki bywa różnie. W przypadku systematycznie serwisowanych aut awaryjność jest mniejsza. Scania w dość unikalny sposób poradziła sobie też ze spełnieniem normy EURO 5, gdzie sprostano normie emisji spalin nie przy pomocy AdBlue, a za pomocą zaworu EGR. Nie było to często spotykanie rozwiązanie. Panuje przeświadczenie że np. silniki EURO 5 bez AdBlue są bardzo problematyczne. Ponadto problemy sprawia układ dwóch turbin. Szczególnie problematyczna jest druga turbina, która jest dostępna tylko w ASO, a jej koszt jest znaczący, jednak są firmy, które specjalizują się w regeneracjach. Problemy pojawiają się też z wtryskiem paliwa i skrzynią biegów. Auta zadbane są bardzo cenione chociażby ze względu na spalanie, które jest ok 1 do 2 litrów mniejsze od konkurencyjnych modeli innych marek. Ponadto ceny części zamiennych w ASO też są przystępne, więc serwisowanie samochodu nie jest drogie. Minusem marki Scania jest cena zakupu, gdyż nie należy ona do najniższych ponadto jest to samochód raczej dla osób, którzy przestrzegają zaleceń producenta dotyczących serwisowania samochodu.