Renault master samochody dostawcze

2018 / 2.3 / 130 KM / 148 000 km
44 500 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 352416
2021 / 2.3 / 135 KM / 78 000 km
76 500 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 352414
2020 / 2.3 / 163 KM / 372 518 km
59 900 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 352343
2021 / 2.3 / 163 KM / 296 664 km
69 900 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 352342
2021 / 2.3 / 135 KM / 105 000 km
72 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 352339
2018 / 2.3 / 145 KM / 93 000 km
65 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 352337
2017 / 2.3 / 165 KM / 161 000 km
58 500 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 352177
2019 / 2.3 / 145 KM / 71 000 km
99 999 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 352170
2019 / 2.3 / 130 KM / 233 000 km
56 900 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 352164
2021 / 2.3 / 135 KM / 153 000 km
69 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 352142
2020 / 2.3 / 170 KM / 205 000 km
74 900 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 352098
2023 / 2.3 / 163 KM / 159 865 km
109 900 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 352066
2019 / 2.3 / 170 KM / 390 000 km
56 900 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 352065
2016 / 2.3 / 165 KM / 190 000 km
59 999 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 352050
2017 / 2.3 / 150 KM / 218 000 km
63 500 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 352033
2022 / 2.3 / 165 KM / 157 000 km
129 000 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 352029
2018 / 2.3 / 170 KM / 354 000 km
39 900 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 351980
2018 / 2.3 / 145 KM / 97 000 km
85 900 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 351909
2014 / 2.3 / 125 KM / 211 000 km
34 900 PLN brutto
VAT marża
Nr oferty: 351886
2021 / 2.3 / 163 KM / 172 340 km
97 400 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 351781
2018 / 2.3 / 135 KM / 122 124 km
59 900 PLN netto
Faktura VAT
Nr oferty: 351632

Renault  Master

to model samochodu dostawczego marki Renault, który produkowany jest od 1981 r., a więc już od 40 lat. Jego I generacja wytwarzana była aż do 1997 r. Master II generacji  powstawał w latach 1997-2010, a obecnie znany Master to już III generacja modelu i  produkowana jest od 2010 r.  

Kolejne wersje Mastera

Master III od początku produkcji miał nowoczesną stylizację nadwozia oraz oferował bardzo dobre własności przewozowe. W wersjach z napędem tylnej osi zastosowano wzmocnioną konstrukcję. Dotychczasowe warianty o DMC 3,5 t, 3,3 t i 2,8 t uzupełniła wersja 4,5 t. Popularna wersja 3,5 t jest produkowana z napędem na przednią lub tylną oś (ogumienie pojedyncze lub bliźniacze), natomiast wersja 4,5 t występuje tylko z napędem tylnej osi (ogumienie bliźniacze).

Master III poddawany jest stałej modernizacji:  Phase 1 (2010-14),  Phase 2 (2014-19).

W 2014 roku auto przeszło delikatny lifting. Taki model wyróżnia się  zmodernizowaną atrapą chłodnicy. Zmieniono też silniki;  2.3 dCi wyposażone mogło  być w jedną turbosprężarkę (110 lub 125 KM) lub dwie  (Twin Turbo – 135 lub 165 KM). Na liście  wyposażenia standardowego pojawił się  układ ESC wspomagany przez Hill Start Assist, taki model wyróżnia też szerokokątne prawe lusterko zewnętrzne likwidujące martwy punkt. W opcji dostępna była też kamera cofania.
Renault Master 2019 w ramach wersji  Phase 3 (zmiany wprowadzono od kwietnia 2019 r.) został  już znacząco zmodernizowany. Samochód zyskał nową linię przodu oraz całkowicie nowe wnętrze, natomiast w skład wyposażenia wszedł np. system wspierający  kierowcę podczas jazdy przy silnych podmuchach wiatru. Istotną nowością była także wzmocniona jednostka napędowa – 2.3 dCi o mocy 180 KM. Wszystkie silniki spełniały już normę Euro 6d-Temp lub Euro 6.

Dodajmy jeszcze, że w latach 2016 i 2017 Master został uznany przez niezależną niemiecką instytucję DEKRA za najbardziej niezawodny samochód dostawczy na rynku niemieckim. W Polsce Master w 2018 r. po raz pierwszy został liderem segmentu największych samochodów dostawczych o DMC do 3,5 t, a tym samym liderem całego rynku samochodów dostawczych. Także w latach 2019 i 2020 Master był liderem naszego rynku.

Sprzedaż samochodów Renault Master

Część sprzedawanych u nas samochodów dostawczych Renault pochodzi z importu, są też Mastery krajowe, poleasingowe.  Staramy się oferować dostawczaki jak najmłodsze, w dobrej kondycji, ale można u nas znaleźć również dłużej używane samochody dostawcze Renault.

Najbardziej poszukiwane Renault Master plandeki zdominowały tabor używany w międzynarodówce. Master furgon jest bardzo ceniony dla wszelkiego rodzaju działalności przewozowej.

Renault Master leasing

Leasing samochodów jest najczęstszą formą finansowania samochodów dostawczych. Na podstawie Twoich oczekiwań, na miejscu dobieramy ofertę spośród kilku firm leasingowych. Do uzyskania leasingu na Mastera wystarczą jedynie podstawowe informacje, nie wymagamy zbędnych dokumentów, stosujemy uproszczone procedury.

Silniki Renault Master

Renault Master III Phase 2: spotykane są z silnikami wysokoprężnymi:
2.3 dCi 100/110/125/130/145/150/165/170 KM

Master III Phase 3: aktualna gama:
Norma Euro 6d-Temp:
2.3 dCi 135 KM, ENERGY 2.3 dCi 150 KM, ENERGY 2.3 dCi 180 KM
Norma Euro 6d:
2.3 dCi 130 KM, Energy 2.3 dCi 145 i 165 KM